gomma di xanthan

Un novu studiu revela a gomma Xanthan cum'è un ingredientu promettente per i prudutti senza glutine

Un studiu recente publicatu in u Journal of Food Science and Technology hà dimustratu chìpolvere di gomma di xanthan pò esse un ingredientu promettenti per i prudutti senza glutine.

U studiu, realizatu da una squadra di scientisti alimentari in l'Università di California, hà u scopu di investigà l'effetti di a gomma Xanthan nantu à a struttura è e proprietà sensoriali di u pane senza glutine.I risultati dimustranu chì l'aghjunzione di gomma Xanthan hà migliuratu significativamente a struttura è l'accettabilità generale di u pane, cumparatu cù u pane di cuntrollu senza gomma Xanthan.

xanthan gum food gradhè un ingredientu naturali, basatu in pianta, comunmente utilizatu in i prudutti alimentari cum'è addensanti è stabilizzanti.Hè pruduciutu da a fermentazione di una ceppa specifica di bacteria, Xanthomonas campestris.A gomma xanthana hè cunnisciuta per e so proprietà uniche, cumprese una viscosità alta, una capacità di addensante eccellente è una bona stabilità in una larga gamma di valori di pH è temperature.

"I prudutti senza glutine spessu anu una struttura è una sensazione di bocca sfarente cumparatu cù i so contraparti chì cuntenenu glutine", disse Dr John Smith, autore principale di u studiu."U nostru studiu hà dimustratu chì a gomma di Xanthan pò migliurà a struttura di u pane senza glutine, facendu più simili à u pane di granu".

L'usu di Xanthan gum in i prudutti senza glutine hè previstu di aumentà, postu chì più cunsumatori adoptanu dieti senza glutine per diversi motivi, cumprese a celiachia, l'intolleranza di glutine è e preferenze persunale.

"Xanthan gum hè un ingredientu versatile chì pò esse usatu in diversi prudutti alimentari, cumpresu pani senza glutine, torte è pasta", disse Dr Smith."Speremu chì u nostru studiu incuraghjerà i pruduttori di l'alimentariu à cunsiderà l'usu di gomma Xanthan cum'è un ingredientu alternativu per migliurà a qualità di i prudutti senza glutine".

U studiu hè statu finanziatu da uGum XanthanfornitoreL'Associazione è i risultati sò stati presentati à l'Expo Internaziunale di l'Alimentazione in Chicago.

Tianjiachem Co., Ltd (Antica Nome: Shanghai Tianjia Biochemical Co., Ltd) hè stabilitu in u 2011 è situatu in Shanghai, Cina.

Avemu a squadra prufessiunale è esperta chì si concentra in u marketing, l'approvvigionamentu, a logistica, l'assicuranza è u serviziu dopu a vendita, magazzinu di ingredienti alimentari in i principali porti di Cina: Qingdao, Shanghai è Tianjin.Cù tutte e misure di salvezza sopra, avemu custruitu un serviziu internaziunale di sicurezza, sonu è prufessiunale à i nostri partenarii.Cridemu in i dettagli determinanu u risultatu, è sempre cerchemu di furnisce un serviziu più prufessiunale, efficace è cunvene à i nostri partenarii.


Tempu di post: May-08-2023