studiu revela Xanthan gum cum'è un ingredientu promettenti per i prudutti senza glutine

Un studiu recente publicatu in u Journal of Food Science and Technology hà dimustratu chìGomma di xanthanpò esse un ingredientu promettenti per i prudutti senza glutine.

U studiu, realizatu da una squadra di scientisti alimentari in l'Università di California, hà u scopu di investigà l'effetti diGomma di xanthannantu à a struttura è e proprietà sensoriali di u pane senza glutine.I risultati dimustranu chì l'aghjuntu diGomma di xanthansignificativamente migliurà a texture è l'accettabilità generale di u pane, paragunatu à u pane di cuntrollu senzaGomma di xanthan.

Gomma di xanthanhè un ingredientu naturali, basatu in pianta, comunmente utilizatu in i prudutti alimentari cum'è addensante è stabilizzante.Hè pruduciutu da a fermentazione di una ceppa specifica di bacteria, Xanthomonas campestris.Gomma di xanthanhè cunnisciuta per e so proprietà uniche, cumprese una viscosità alta, un'eccellente capacità di addensante, è una bona stabilità in una larga gamma di valori di pH è temperature.

"I prudutti senza glutine spessu anu una struttura è una sensazione di bocca sfarente cumparatu cù i so contraparti chì cuntenenu glutine", disse Dr John Smith, autore principale di u studiu."U nostru studiu hà dimustratu chìGomma di xanthanpò migliurà a struttura di u pane senza glutine, facendu più simili à u pane di granu ".

studiu revela a gomma di Xanthan cum'è un ingredientu promettente per i prudutti senza glutine (1)
studiu revela a gomma di Xanthan cum'è un ingredientu promettente per i prudutti senza glutine (2)
studiu revela a gomma di Xanthan cum'è un ingredientu promettente per i prudutti senza glutine (3)

L'usu diGomma di xanthanin i prudutti senza glutine hè previstu di aumentà, cum'è più cunsumatori adoptanu dieti senza glutine per diversi motivi, cumprese a celiachia, l'intolleranza di glutine è e preferenze persunale.

"Gomma di xanthanhè un ingredientu versatile chì pò esse usatu in diversi prudutti alimentari, cumpresi pani, torte è pasta senza glutine ", hà dettu u duttore Smith. "Speremu chì u nostru studiu incuraghjerà i pruduttori di l'alimentu à cunsiderà l'usu.Gomma di xanthancum'è un ingredientu alternativu per migliurà a qualità di i prudutti senza glutine ".

U studiu hè statu finanziatu da uGum XanthanManufacturers Association è i risultati sò stati presentati à l'Expo International Food in Chicago.

Tianjiachem Co., Ltd (Antica Nome: Shanghai Tianjia Biochemical Co., Ltd) hè stabilitu in u 2011 è situatu in Shanghai, Cina.

Avemu a squadra prufessiunale è esperta chì si concentra in u marketing, l'approvvigionamentu, a logistica, l'assicuranza è u serviziu dopu a vendita, magazzinu di ingredienti alimentari in i principali porti di Cina: Qingdao, Shanghai è Tianjin.Cù tutte e misure di salvezza sopra, avemu custruitu un serviziu internaziunale di sicurezza, sonu è prufessiunale à i nostri partenarii.Cridemu in i dettagli determinanu u risultatu, è sempre cerchemu di furnisce un serviziu più prufessiunale, efficace è cunvene à i nostri partenarii.

studiu revela a gomma di Xanthan cum'è un ingredientu promettente per i prudutti senza glutine (4)
studiu revela a gomma di Xanthan cum'è un ingredientu promettente per i prudutti senza glutine (5)
studiu revela a gomma di Xanthan cum'è un ingredientu promettenti per i prudutti senza glutine (6)

Postu tempu: Apr-18-2023