ANTIOXIDANTI ACID ASCORBIC VITAMINA C

Metudu di pruduzzione:

L'acidu ascorbicu hè preparatu sinteticamente o estratto da diverse fonti vegetali in quale si trova in natura, cum'è rosa canina, ribes negra, u sucu di agrumi è u fruttu maturu di Capsicum annuum L. Un prucessu sinteticu cumuni implica l'idrogenazione di D-glucose. à D-sorbitol, seguita da l'ossidazione cù Acetobacter suboxydans per furmà L-sorbose.Un gruppu carboxyl hè aghjuntu à C1 per l'ossidazione di l'aria di u derivativu di diacetone di Lsorbose è l'acidu diacetone-2-keto-L-gulonic resultante hè cunvertitu à l'acidu L-ascorbic da u calore cù l'acidu clorhidric.

Impattu di Covid-19 nantu à u mercatu di l'acidu L-Ascorbic

A materia prima di l'acidu ascorbicu sinteticu hè principalmente pruduciutu in Cina, è a qualità hè ben cunnisciuta in u mercatu globale.Siccomu a diffusione di COVID-19 in u mondu durante l'ultimi mesi, a ghjente si focalizeghja sempre più nantu à a cura di ogni ghjornu di a so salute, a vitamina C / l'acidu ascorbicu hè cunsideratu cum'è unu di i supplementi nutrizionali impurtanti è l'applicazione farmaceutica di a prevenzione di e malatie di u corpu umanu.Per COVID-19.Per piacè, cuminciate à leghje u grande articulu di u Dr. Mercola chì documenta a ricerca emergente nantu à l'usu di vitamina C per trattà COVID-19.

Durante u 2019, l'acidu ascorbicu cuntinueghja à calà rapidamente finu à 2,5 USD/kg, ma dapoi u COVID-19, a dumanda di Vitamina C//Acidu ascorbicu mantene una crescita rapida, a tendenza di u prezzu hè in crescita.A tendenza di previsione di l'acidu ascorbicu in u 2020 seria stabile, ma per via di u COVID-19, l'iniziu di l'avvenimentu Black Swarn, tuttu u mercatu hè statu cambiatu, u prezzu hà duppiu aumentu durante l'ultimi trè mesi.

Shanghai Tianjia Biochemical Co., Ltd - Acidu Ascorbic / Vitamina C

As a main distributor of the ascorbic acid in this market, we had regular stock of the Vitamin C, we can help you to make the fast FCL and Combine shipment from the stock availabilty in our warehouse.  If you want a stock promotion offer, pls contact us now:  info@tianjiachemical.com   we will reply you within 24hours.


Tempu di post: 12-mar-2021