Proteina di soia isolata

1DT1WQ3WDYYBD51`U9MR5U9

L'isolatu di proteina di soia hè divisu in trè tippi, à dì u tipu di gel, u tipu d'iniezione è a dispersibilità di nutrienti.

Diversi tipi di isolati di proteina di soia anu diverse caratteristiche di u produttu è diverse applicazioni.

Puderanu esse largamente usati in salsiccia emulsionata, prudutti di surimi, jambon, cibo vegetariano, proteina in polvere, etc.

TIPU GEL

图片1

Hè un tipu di proteina vegetale naturali d'alta qualità fatta da materia prima di soia Non-GMO, è utilizata a tecnulugia avanzata internaziunale.Ampiamente appiicata in salsicce, cibi preparati congelati, ripieni, prudutti di farina, analoque vegetariana, etc.

TIPU INJECTED

图片2

Hè un tipu di proteina vegetale naturali d'alta qualità fatta da materia prima di soia Non-GMO, è utilizata a tecnulugia avanzata internaziunale.

Pò esse largamente utilizatu in jambon, pancetta, carne arrustitu, pollo, salmuera di salsa è altri prudutti.

TIPU DISPERSED NUTRIENT

图片3

Hè un tipu di proteina vegetale naturali d'alta qualità fatta da materia prima di soia Non-GMO, è utilizata a tecnulugia avanzata internaziunale.

Pò esse largamente utilizatu in bevande di proteine ​​​​vegetali, prudutti di latti, bevande sportive, proteini in polvere.

Fornimu a Proteina di Soia Isolata di alta qualità sottu a marca TianJia.Impulsemu l'eccellenza cummerciale di i nostri clienti fornendu un pruduttu di alta qualità, di alta qualità in una moda magra è rapida è u scopu di esse un ligame significativu di a catena di fornitura alimentaria glubale.


Tempu di post: 23-lugliu-2021